Wednesday, January 13, 2010

aksi pertemuan

fuhh...
ngantuknye mlm ni...
tp sblm ak rehatkan mata ak..
bek ak tulis blog ak dulu...
haha...
ni nak cite pasal penglihatan ak...
huhu..
kalo time bercinta ni...
msti nak jmpe..
kalo x jmpe x sah...
rase mcm dunia ni nak hancur kalo x jmpe...
kalo jmpe plak???...
kte msti rase gemuruh..
yela nak jmpe org yg kte syg..huhu
tp yg mnarik gelagatnye...haha
time dating 2..
kalo de bnde sekeliling 2 rase nak pegang je..
kalo blh dia nak pegang kuat2..
konon ade sokongan dia la..haha
mmg klaka..haha
yela nak elak gemuruh kan..
pas 2 de jgak kalo time dating 2..
kalo yg si pempuan 2 dia nak men2 rambut
dgn gulung2kan rambut dia..
kalo blh kusut pun x pe sbb nak tahan gemuruh..huhu

3 hasil minda:

aisha wUtevA!! said...

salam singgah,

hahaha, ade ke?
x penah jumpe lagik pempuan wat cam tuh.
waahhh, cam nih makin laris lah shampoo kat malaysia kan?? haish...

btw, kite rasa 1st date jek kot yang agk neves.. yang len2 maybe dah ok. neves sket2 jek,

ERDA said...

de bnyk time skunk ni...cbe pergi kat tmpat2 blajar msti ada...bnyk gler..bkn first date da bnyk kali date pun still de gak..huhu...ak pernah temankan membe ak yg cmni la..haha

Nina Aziz said...

erda!!!weiyh..visit blog aq nie...pstu cmmnt tau...

http://nina-dakwatpena.blogspot.com