Thursday, April 7, 2011

awek seksi pakai tube pergi surau



kali ni lagi sekali mata aku jadi saksi...
memang hot betul la entri kali ni....
ceritanya macam ni...
masa tu aku kat shoping complex
nak g surau..
aku jalan la sambil cuci mata..
nak cakap slow tak slow
jugak la aku jalan..


tiba2 ada minah seksi ni..
dengan berpakaian tube paras dada sampai pusat
pakai suar pendek paras betis je..
potong jalan aku..
tak cukup dengan tu dia tertolak atau sengaja tolak aku
itu aku tak pasti..
tapi bengang gila aku..

yang peliknya mana aku nak pergi
kaki yang dia melangkah ke tempat yang aku nak pergi jugak
tiba2 masa aku nak g surau
dia pown lalu jalan nak g surau
kat shoping complex biasalah surau lelaki sebelah
dengan surau perempuan
bila dia lalu je semua orang tengok dia pelik

yela dengan pakaian macam tu
dengan rambut nye putih
ala2 rambut penyanyi pink tu..
sape tak terkejut...

tiba2 bila dia buka je pintu surau tu..
dia cakap
" alamak surau, aku nak g tandas la bukan nak sembahyang "

ak pown tengok dia dengan mulut aku ternganga pelik
dengan orang macam tu..

kalo korang nampak camtu
pe perasaan korang ea???
plik,aneh??

12 hasil minda:

Relevan said...

Memang sungguh pelik ..

info said...

Perempuan gedik zaman sekarang ..apa nak heran..yg bertudung lagi kalah dengan yg ini..
sumer sama jer..

hana said...

pe tujuan die sebenrnye??
mungkin die x reti membaca tulisan yg tertulis surau tu kot..

Kamariah Awang said...

Belum dapat hidayah lagi kot.. Salam ziarah. Jengok2lah ke gerbang silaturahim saya... www.matahati-kamariah.blogspot.com

Unknown said...

bolh g dya konpius toilet dgn surau.. =.='

Fir Ikhwan Affandi said...

bagi penampor je kalo perempuan tu, perempuan islam. Tp kalo yg laen, nasihat je la kot.

e~car182 said...

tlg tamp0r dia bulih? HOHO

W.o.a.y.I.e.s said...

erk, rase dia xpakai contact lens time tu...=)

Hafism said...

tarik je baju dia tu.hahaha~

Firdaus Kasim said...

astaghfirullahalazim.. mmg betul lah itu tanda2 kiamat kecil

Sufi Tshirt Printing said...

buahahha..ada org mcm ni ek..sure malu gile time tu..huhu

www.dunialandax.com said...

ish2~ lom sampai hidayah lagi kot~ mesti dia malu gile kan~pakai macam2,alih2 surao~bahet hot lah tu~
\

http://www.dunialandax.com/