Tuesday, January 12, 2010

ko berjaya wat tangisan lg skali...

hah...
telah lama ak memerhati,mengalami,menjiwai.huhu..
mcm2 lg la..haha
tp knp???
mmg sifat ko cm2 ke?
tp x kan x de sekelumit rase pun...
kadang2 ko wat org nangis sbb perkara 2 la...
tbe2 ak nak jd jiwang ni..huhu
k skunk ni ak nak cite pasal laki or pkwe or suami..
ak bkn nak burukan laki just nak kepastian..
knp susah ea????
knp susah sgt ko nak tunjuk rasa syg ko.???.
kat org yg ko syg...
knp???
x kan 2 pun ko rase bnde remeh temeh...
tp ble org yg ko syg kate ko x syg dia..
ko mrh...
tp sebenarnye ko yg x tunjuk rase syg ko 2...
kadang2 ko wat org berharap...
berharap yg x pasti..haha..
knp????
ak bkn nak burukkan laki k..huhu..
P/S : AK BKN NAK TERSENTUH KE APE..
AK JUST NAK TAU..HUHUU
BPE KALI MAU AK ULANG NI..HUHU

4 hasil minda:

amirah said...

kdg2 rasa kasih syg sukar ditunjuk

kdg2 rasa kasih dan syg ada tanpa disedari

dan kdg2 pula kasih dh syg dipendam kerana sesuatu

ERDA said...

btul alsan yg munasabah..tp x kan de satu saat utk mereka tunjuk ye..

aisha wUtevA!! said...

salam singgah,

laki memang pyh nak tunjuk sayang verbally.
dulu aku putus ngan bf aku pown sebab nih.
but lama2 aku taw, memang laki x tunjuk sgt syg dia. kita kena paham.
tapi.... x fair kan?? huuu...

ERDA said...

BTUL2.mmg x fair...kadang2 rase mcm x dihargai...huhu