Monday, March 15, 2010

kisah jiwang nukilan ak..


ha..ari ni nak cite yg mnyayat ati sket..huhu
ntah knp ak nak touching2 lak ni..huhu..
mgkin ati ni da lame x berpuitis yg sdih..
da lbeh bek ak truskan topik ak ni..
dr ak ngarut2..huhu..
msti korg penah rasa...
kesal,bersalah dan mcm2 lg yg bercampur baur..
dlm idup ni kan..
msti dlm ati 2 berkata..
jika ak diberi satu peluang lagi..
alangkah bahagianya..
kte mmg x blh lari dari kesilapan kan..
oleh itu ak nak wat puitis sumting..
mgkin puitis ni pun merepek..huhu


jika boleh diulang masa ini,
saya x nak bende ni berlaku..
jika boleh diulang masa ni,
sy nak kita lbih rapat dr dulu..
jika boleh diulang masa ni,
saya nak jd org yg pertama awk kenal dan org terakhir yg awk lupa..
jika boleh diulang masa ni,
saya nak abeskan waktu dgn awk je..
jika boleh diulang masa ni,
saya nak lebih hargai awk..
ANDAIKATA,,,,,,
diberi satu peluang,
saya nak minta maaf kat awk...
wlupun sy tau mmg x de peluang utk dimaafkan...
saya jgak nak beri sesuatu kat awk yg org len x leh beri..
sy cme nak lihat awk dri jauh..
wlupun awk x penah nak wat mcm 2...
sy nak sgt tgk awk dgn org len epi..
wlupun awk x ske tgk sy epi dgn org len..
demikian la puitis saya..haha..
sy cipta puitis ni coz kesedihan..huhu..
sbb membe sy telah kecewa kerna cinta..huhu..
jd sesiapa yg mengalami blh baca puitis ni..
tp yg x mengalami pun blh baca..huhu
harap terhibur dgn puitis jiwang karat ni...huhu

0 hasil minda: