Monday, November 15, 2010

Clash mesti jadi musuh


home fesbuk ak da penuh dgn bnde2
yang buatkan jiwa kacau...
de ke gaduh pkwe mkwe dlm fesbuk???ish2
lafaz clash pown dlm fesbuk..
kusut2..hehe
smlm ble ak usha fan blog ak ni pnye blog..
de la yg cte pasal perlu ke update status fesbuk tiap masa
btul gak ckp dye...
bkn dpt awrd pown kan..hehe..
tp ak pown ske update..hehe

berbalik pada tajuk
Ble Clash Mesti Jd Musuh..
(kebnykan la x sume tau)

ade bnyk sebab yg mendorong bnde 2 terjadi

gambar hiasan je

1)perasaan masih ada.
-mgkin seseorg 2 masih simpan perasaan 2
wlupown mase clash
so utk elakkan kembali perasaan 2
terpaksela jauhkan diri dr bekas pasangan 2
dan mgkin mereka menganggap sbgai musuh

2)terima kenyataan
-mgkin bekas pasangan mereka
berbuat sesuatu yg x blh diterima akal..
dan perkara itu menyebabkan mereka clash
, perkara 2 akn tetap diungkit smpi ble2 la..
smpi menjadikan mereka musuh..

3) ego
-mgkin bekas pasangan 2
mempunyai ego yg tggi utk meminta maaf
atau apepown la..
smpi dye merasakan wat pe lg berkwn
dgn org yg pernah buang ak
dan terus x bertegur sape..
dan akhir skali menjadi musuh

4) trend
-ha yg ni lg mngarut..hehe
sbb kan ikut trend skunk..
lpas clash je trus musuh..
ak pown x tau falsafah mne ??
diikut ak pown x tau..
mgkin de jual buku ni kot..hehe


ha lpas ni blh la ak jd DR
Dr Cinta..hehe
k la maggi yang ak masak ni da kembang
nk SLRRPPP..dulu..hehe

1 hasil minda:

zati said...

ekekeke kalau tengok pakwe makwe gado dlm fesbuk dah bese dah wahahaha tapi kalau lafaz clash dlm fb??? apekah2?? xpernah tengok agy, LOL

klu update status tu kte tak xboleh nk mempertikaikan sebab tu hak dorg ^^

setuju dgn sebab2 d atas kecuali no3 tu, mengikut pengalamn *ecececeh* even dye dah minta maaf pon, ye mmg sudah memaafkan tetapi bukan mudah untuk melupakan, melupakan tidak semudah memaafkan, me TAK PERNAH bermusuh dgn ex-bf tapi masih berkawan walupon sumerr perkara d ats ada ^^

p/s: agak xpanjang laks komen, jgn mareeeee hiks :D