Sunday, April 10, 2011

kutukan yang memalukan

kali ni kisah kutukan yang memalukan
aku percaya semua orang pernah kutuk2 kan
tapi kutukan ni membawa kepada
watak yang memalukan...


kisah nya berbunyi macam ni
aku dengan membe2 aku
pergilah mencari pengalaman kat shoping complex
tengah jalan2 sambil cuci mata..
tiba2 ...





ada mat salleh tu datang kat kitorang
kitorang pown terkejut...
ingatkan bang2 boom ke pe??
tiba2 dia tanya kitorang
hey gurlz..can u show me...
kitorang pown penuh tanda soal????
show pe dia nak???
tiba2 kawan aku cakap bahaya ni...
mat salleh tu pown sambung balik


way to go to the bus terminal??
pas tu kitorang pown kata...owh..
dan aku pown menjawab soalan dia..
tiba2 kawan aku cakap kat belakang..
mat salleh tu kacak gila weyh...sweetla...

selepas selesai sesi perbualan aku tu..
mat salleh tu cakap
terima kasih dan dia cakap terima kasih cakap saya ensem...

aku dengan kawan aku terkejut gila dia pandai cakap
bahasa melayu..
kawan aku yang menggatal cakap dia kacak tu da malu
yang aku ni pulak bengang sebab penat cakap bi dgn dia
rupanya pandai bm..
tapi tergelak jugak bila teringat balik..haha

itu la padah kutuk mat salleh...
sekali dia paham...malu nya...

kalo korang korang nak buat apa ye??

p/s : mat salleh tu muka dia macam robert
kat atas tu...ensem kan

3 hasil minda:

Amie Awan. said...

alamak ! kalau aku, aku teruja berguling2 bcoz dia paham cakap melayu. keh2 :D

Fyqa said...

hahaha. bongok betul. kau sesah je mat salleh tuh

penulisM said...

kalau dah dia balas malay tu,tak yah buat apa. buat malu je la. Kui3..

Post terbaru: Luahan cinta youtube